lördag 15 augusti 2009

Nakna barn

Aftonbladet har dragit upp en artikel om att Familjeliv förbjuder bilder på nakna barn. Jag skulle vilja gå ett steg längre och fullfölja det Familjeliv är ute efter:



















Nästa steg blir att förbjuda barn att gå ut. Allt för barnets väl och ve, för vi tänker alla på barnens bästa.

Några tankar om bloggare:

"Varför ska vi låta pedofiler få ta ifrån barnets naiva tro på att kroppen,"
Det är inte pedofiler, det är föräldrar som köper kvällstidningar och Famlieliv.

"När jag får barn så är det ju möjligt att jag laddar upp bilder på dem, men absolut inte när de är nakna," Kvinnan tycker däremot det är okej att ladda upp andras barn nakna och gör det i sin blogg. Jag ska genast börja runka till henne blogg nu. Jag kanske t.o.m. lägger satsen över bloggarens ansikte på skärmen som tack.

Nä, nu får det bli ett varv runt Hunsnäsen, för feta människor är det värsta jag vet. 13 grader och regn, men den smällen får jag ta. Det är värre att där inte är någon söt sak som badar från flotten i regnet idag.

Inga kommentarer:

 
visit counter for blogspot